مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-15حوادث

شناسایی و دستگیری عاملان سرقت از حساب ارز دیجیتال در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو نفر سرقت از حساب ارز دیجیتال خبر داد و گفت: افرادی که اقدام به سرقت از کیف پول دیجیتال می کنند متخلف محسوب شده و برابر قانون با این افراد برخورد می شود.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو نفر سرقت از حساب ارز دیجیتال خبر داد و گفت: افرادی که اقدام به سرقت از کیف پول دیجیتال می کنند متخلف محسوب شده و برابر قانون با این افراد برخورد می شود.

سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: در پی مراجعه فردی با مرجوعه قضایی به پلیس فتا و درخواست رسیدگی به شکواییه خود مبنی بر سرقت از حساب ارز دیجیتال ، پرونده اولیه تشکیل و با ثبت اظهارات شاکی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی های فنی اولیه صورت گرفته مشخص شد متهم که همسر شاکی می باشد با همکاری برادرش اقدام به سرقت از حساب ارز دیجیتال همسرش کرده است.

این مقام انتظامی استان بیان داشت: با اقدامات تخصصی سایبری انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا، متهمان شناسایی و دستگیر که پس از مواجه شدن با ادله دیجیتال لب به اعتراف گشوده و به بزه ارتکابی معترف شده و اعلام کرد با شاکی که همسرش می باشد اختلاف خانوادگی داشته و تصمیم داشته از وی جدا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و دستگیری عاملان سرقت از حساب ارز دیجیتال در هرمزگان

شناسایی و دستگیری عاملان سرقت از حساب ارز دیجیتال در هرمزگان